tiistai 19. helmikuuta 2013

1 päivä.

Palasin viimeistä kertaa töihin tänään ennen Suomeen palaamista. Lento lähtee huomenillalla. Eilen kävi muuttofirma ja pakkasi isommat tavarat, vain joitain vaatteita, puhelin, pari lelua ja kannettavat tietokoneet yms pikkutavaraa jäi matkalaukuissa kuljetettavaksi.

Olen lomaillut kohta kaksi viikkoa. Se on ollut miellyttävää. Olemme käyneet Sentosalla, Legolandissa, Sungei Bulohissa, ja muutenkin heeboilleet ympäriinsä.

Noin 50 tunnin kuluttua olemme jo Suomessa, olettaen että kaikki menee kuten on suunniteltu. Tänään pidän vielä Isoille Herroille(tm) esitelmän siitä, mitä olen tehnyt ja miksi minulle on oikein maksettu palkkaa. Sen jälkeen luovutan kulkukorttini, avaimeni ja tietokoneeni jne.

2 kommenttia:

GM kirjoitti...

On ollut mukavaa seurata matkaasi. Tervetuloa Suomeen!

Juha kirjoitti...

Tänään pidän vielä Isoille Herroille(tm) esitelmän siitä, mitä olen tehnyt ja miksi minulle on oikein maksettu palkkaa.

Kätevä näin päin. Aattele nyt jos olisit joutunu etukäteen pitämään esitelmän siitä, miksi sinulle pitäisi oikein maksaa palkkaa :)